lilldjupas.blogg.se

Snälla vår, skynda Dig. Mina jackor spricker

Publicerad 2013-03-22 21:43:07 i "rabbelrabbelrabbel"

Jag är verkligen STOR runt magen nu. Snart får jag inte igen någon av jackorna och jag totalvägrar köpa nå nytt för de 47 dagarna (+-14) som är kvar. Har jag ingen lust (eller ekonomi) till.
Därför ber jag Dig, snälla vår, skynda dig lite, ge mig iaf en plusgrad! Eller tre.

Idag har vi för övrigt tvingat på Jamie det populära "fredsgsmyset". Vi hade köpt chips och satte igång Lejonkungen (för att vi föräldrar ej skulle gråta av trisstess).
Skitsent blev det och ungen stupade verkligen i säng strax innan nio. (Men så sov vi tuppis klockan tio idag också eftersom pappans klocka ringde sex). Ja, lite lagom förskjuten dag sådär.

Vi fortsätter med vår fullbokade almanacka, mamma-ledighet är awesome!, också håller vi tummarna stenhårt att lillebror i magen är en av de bebisar som kommer ut ca två veckor innan BF.
Ok? Ok.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-23 09:16:06

Vill du lägga upp ett kort på magen? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela