lilldjupas.blogg.se

Men JAG då?

Publicerad 2013-08-10 22:59:10 i rabbelrabbel

Ja. Jag är mamma. Ja, jag älskar mina ungar (hallå, de är fantastiska!)
Men jag är en Malin också. Och jag har vart hemma i snart ett halvår.
Det är Låång tid. Jag klättrar snart på väggarna av frustration.
Alla är inte lika. JAG vill spendera massa tid m busarna, men jag vill också göra ngt som jag finner spännande, kreativt och givande. Förutom det otroliga i att se mina barn utvecklas, vilket är galet fascinerande. Jamie är i sin extrema "härmningsfas" nu och hon lär sig nya saker så fort att det är omöjligt att hänga med! Hon är nog rätt utmattad själv, för hon är argare och gnälligare än någonsin! Haha

Charlie får hänga med ett tag till, han är ju ändå världens snällaste som bara ler och sover och äter. Så på måndag skickar vi Bus till förskolan så hon får utlopp för sin vildhet m andra vildar också tar vi tag i Plupp-tävlingen på jobbet på allvar. (Alltså, det faller ju isär där utan mig, moahaha).

Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela