lilldjupas.blogg.se

Barnfria miljöer?!

Publicerad 2013-03-07 09:20:36 i "rabbelrabbelrabbel"

Det har snackats om barnfria miljöer på Twitter och bloggar.
Men hjälp. Barn är barn, människor, bara lite mindre.
Det de flesta verkar störa sig på är barn som låter eller "härjar".
Hmm. Undrar om de personerna var så jävla lugna och perfekta när de var små..
Det är för mig absurt att sätta barn i en egen kategori, som att de vore lite mindre människa än vuxna.

Isf skulle jag vilja ha ett ungdomsfritt kafé! För speciellt tonåringar är så jäkla dryga, pratiga, fnissiga och bara skriker i sina mobil-apparater. Ja också brukar de lukta illa. För mycket parfym eller svett!
Jag förstår ju att de måste få röra sig ute. Men JAG stör mig så de borde faktiskt inte få vara överallt förrän de blivit riktiga vuxna och lärt sig uppföra sig.

Ja. Ganska vansinnigt eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela