lilldjupas.blogg.se

Busbus på Buspalatset

Publicerad 2013-06-05 23:31:34 i

Ännu en dag, grått väder, tyckte så synd om Jamie som ville gå ut direkt hon vaknade som vanligt, och med skatteåterbäringen på kontot åkte vi till Buspalatset för att lilla strumpan skulle få ha riktigt roligt några timmar.
Och jodå, det var lyckat! Tur hade vi som fick träffa vänner också, både vi och ungarna hade en bra dag.
Lyxade även till det med stans näst-bästa matställe.

Och Charlie blev en hel månad gammal idag. Då fick Jamie en present, en dumper. Som hon längtat efter en dumper! Hon skulle envist somna med den också.

Som sagt. En bra dag. Och jag börjar få till det med den offentliga amningen också. Typ iaf. Det är INTE så lätt som jag trodde. Det känns som varenda människa stirrar och tänker "men hur kan hon amma HÄR" oavsett var jag är.
På restaurangen var jag orolig att de skulle anse det stötande, så jag gick ut ist!
På Buspalatset var det enkelt, de har typ världens skönaste fåtölj inne vid toaletterna, synd att det luktade massa äckel-bajs bara :(

Men men. Det där tar sig nog. Har väl en 4-5 månader kvar, och jag tänker inte bara sitta hemma. Så världen och jag får vänja oss vid mina bara tuttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela