lilldjupas.blogg.se

Avsaknaden av muskler.

Publicerad 2013-06-13 23:03:47 i rabbelrabbel

Jag har ungefär noll muskelstyrka i rygg, mage eller snippa. Det är drygt.
Ryggen har jag aldrig haft någon, den lilla styrka jag hann bygga i magen dog när graviditeten började typ och snippan var väl också lite sådär efter Jamies födsel och nu är det ännu värre. Kanske inte "kasta in ett slagträ i Globen" illa, men fan inte långt ifrån!

Så detta tänkte jag börja jobba på nu. Kniper för fullt (när jag kommer ihåg) promenaderna behöver bli fler också har jag plankat för första gången på typ 1 år ikväll! 2 ggr tom, 38 och 32 sekunder, detta suger så detta får göras om varje (eller nå) dag tills jag kan stå lika länge som Niclas (hans förslag, lätt för han å säga, 2 1/2 minut liksom, gaah!)

Detta har inget med utseendet att göra, jag vill bara kunna hoppa och busa med mina ungar, och gärna deras ungar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela