lilldjupas.blogg.se

Nu klättrar vi på varandras nerver. Rejält.

Publicerad 2013-01-23 16:44:12 i rabbelrabbel

Jamie har vart småsjuk, dvs snorat som en fontän, den här veckan. Termometern har varit obarmhärtig och visat allt från -22 till -13 men aldrig under, så vi har inte varit ut mycket alls.
Idag är min ork helt slut. Jag behöver verkligen de där järntabletterna, samt några minuter för mig själv, för att orka med hela dagarna. Har dock inget av det.
Idag har Busan gråtit efter att få "leka Ville!"
"Jag vet inte var han bor" svarade jag
"Dagis!" tjöt hon då. "Leka Ville Dagis!" 
 
Ja, det finns massor att säga om förskola, hemmaföräldrar, vilka barn som mår bäst osv osv.
Men min unge älskar att vara på sin förskola, hon tycker om fröknarna och barnen och buset.
Jag ser verkligen fram emot när jag blir mamma-ledig så hon blir berättigad till 15 timmar/veckan. 
För det är vad hon är där i månaden nu ungefär.
 
Imorgon ska vi iaf på Buspalatset med Nattis och Oliver, sen får hon snora bäst hon vill, sjuk är hon då inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela