lilldjupas.blogg.se

Mitt tips: Arbrå badhus!

Publicerad 2013-02-10 21:23:53 i "rabbelrabbelrabbel"

Vi badade idag. En hel hög med ungar och vuxna. I Arbrå. Det var min första gång där och jag är djupt imponerad.
Först och främst: En supertrevlig personal i kassan. 100 poäng för gott första intryck!
Sedan fanns badbaljor, en riktig duschslang och en halkmatta i duschen (även på herrarnas!).
Det fanns ingen babypool, men 2 andra. En "stor" och en för barn (där vi plaskade runt i 2 timmar). Det var VARMT i vattnet (till skillnad från Kilafors och Bollnäs) och poolen var lagom för Jamie, Nea och Oliver. (Kanske på gränsen för mindre barn, men för dem finns ju den varma babypoolen i Bollnäs)

Många plus, fann inga minus för mina personliga krav.
Jag hade en otroligt mysig dag med mina underbara människor och Jamie har redan börjat tjata om att bada igen!
Men först väntar en timmes tågresa imorgon (2 med resan hem). Jag har bara åkt till Holmsveden med henne förr så vi får se hur långt vi kommer innan hon river halva tåget!

Jag får höra av familjen att Bus är precis som jag när jag var liten. Pratade och rörde på mig konstant. Vissa är mer skadeglada än andra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela