lilldjupas.blogg.se

Dissa OS!

Publicerad 2013-08-18 13:38:58 i rabbelrabbel

Ok. Jag har inte läst på helt.
Men jag vet att Rysslands lagar förbjuder homosexualitet samt homosexuell propaganda. Till exempel regnbågsflaggor eller två personer av samma kön som håller varandra i handen.

Jag vill slita mitt hår, skrika, spotta och fräsa och banka lite jävla vett i huvudet på de där idioterna.
Men här sitter jag i min bubbla och vet inte hur jag kan påverka.

Men att åka till Moskva, tävla där, på något sätt låtsas att allt är normalt. Det känns så jävla fel. Jo, när ett land går SÅHÄR långt över gränserna att behandla människor jämställt, så tycker jag vi inte kan säga "men sport är inte politik" eller vad fan nu folk har för försvar.

Och åker de ändå dit hoppas jag alla hånglar upp varandra så brutalt och kontinuerligt att fängelserna blir övefulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela