lilldjupas.blogg.se

Älskade sommar

Publicerad 2013-08-06 09:07:23 i rabbelrabbel

Den här sommaren har vart underbar.
Hade en down-period där jag trodde sommaren var slut, men sen kom den tillbaka och jag känner mig alldeles nöjd. Jag har badat massor och ser faktiskt fram emot lite utelek utan att bli blöt.
Det är helt otroligt vad busan har utvecklats den här sommaren. Hon har varit mycket arg, ledsen, frustrerad men också fantastiskt glad, busig och spexig. Hon har haft en riktig växtperiod. 
 
Hon är fortfarande inte glad åt lillebror, men det går liite bättre och bättre. Han är nog lite läskig än.
Jag älskar honom lika mycket som henne och jag förstår inte hur all kärlek får plats i min kropp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela