lilldjupas.blogg.se

Det där med hår..

Publicerad 2013-01-15 06:39:15 i rabbelrabbel

Funderar på det här med hår. När folk säger att det är "äckligt" eller "ohygieniskt" med hår på kroppen, men inte ens reflekterar över den där mastodanta kalufsen på huvudet!
Kastade ut frågan på Facebook också, min faster trodde inte det var sant att människor faktiskt tänker att det är äckligt.
En kompis menade att jag inte kunde jämföra benhår med huvudhår pga att huvudhår är fint och det är ju inte det andra.
(Tänk vad jävla viktigt det är att allt ska vara fint hela jävla tiden!)
(Förresten så tycker jag att ett hårig snippa kan vara hur fin som helst också!)

MEN. För att återgå. Jag har hört det där med att det är äckligt med hår tex i grenen. 
Jaha. Ok.. Men vadå? Om jag rakar mig, slipper jag duscha då eller? Försvinner allt svett och kroppsvätskor automatiskt då om jag inte har nå hår eller?
För jag trodde sådant iaf låg kvar i skrevor och springor, skavande mellan trosorna och fittan. 
Oavsett om jag har hår eller inte så slänger jag inte upp fitty till någon direkt efter en 8-timmars arbetsdag och kräver "sug!" liksom.. Jag vill nog duscha iaf.
Men jag kanske har missat något här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela