lilldjupas.blogg.se

Hur kan jag bli så trött av att sitta?

Publicerad 2013-03-17 22:05:57 i "rabbelrabbelrabbel"

Scraphelg. Som dock började med att jag fick skjutsa Niclas på akuten då han skurit av sig en liten (med betoning på Liten) del av fingertoppen. Bara lite plåster så fick han åka hem igen.
Men, jag har ojjat och oroat mig hela helgen, eftersom jag hade planer att vara borta hela tiden. Men de överlevde. Jag däremot känner mig nästintill död idag! Det tär på kropp och krafter att sitta still sisådär 6-7 timmar/dag (jag skulle verkligen inte vilja ha nå kontorsjobb!).

Men jag hade underbart, vilket otroligt härligt gäng jag har träffat där! Roliga, glada, sociala, positiva, givmilda. Ja, underbara människor helt enkelt.

Också kom jag hem med en hög alster, dessa blev jag mest nöjd med;

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela