lilldjupas.blogg.se

Ensam hemma I

Publicerad 2013-01-04 11:51:49 i rabbelrabbel

Jag har hela hemmet själv. Det händer inte ofta. Jamie är med Hanna och pappan är på jobbet.
Detta betyder att jag kan spendera mer än 5 minuter vid datorn! wohoo
Jag hittade det där lösenordet till den andra bloggen, men faktiskt. Så känner jag inte att P:et är aktuellt för tillfället. Och Lilldjupa är "mitt" på nå vis. 
Så jag kör på Nytt År, Ny blogg.
Jag är dock vansinnigt missnöjd med designen, men kanske kommer en dag när jag lär mig sådant där.

Livet rullar på som vanligt, Vecka 23 i graviditeten och insåg igår att favoritejeansen blitt för små.
Oroar mig för hur stor, hur fort jag blivit. Tror jag är ungefär som i vecka 30 eller nå med Jamie!
 
Tittade på Big Bang nyss. Intressant att Raj berättar om sin undersökning, att av alla fling-karaktärer finns inte en enda tjej.
Trist med 0 utveckling. Eller, ja, det var väl inte intressant för majoriteten, men jag hade gärna hört ett resonemang. 
 
Fan vad jag hade inget vettigt att säga idag nu då, förutom,
Gör din snippgympa!

På jobbet pendlar jag mellan snippgympa och snippvila. Andra bra tillfällen för att knipa är när en borstar tänderna, lagar mat, åker buss, kör bil, har rast, läser bok, sitter vid datorn, diskar, står i kön på affärn. Tex.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela