lilldjupas.blogg.se

"Sover du inte än?" Nej, jag är för tjock!

Publicerad 2013-02-04 01:38:05 i "rabbelrabbelrabbel"

Grr. Det går mig verkligen på nerverna nu.
Ligger jag på rygg är det svårt att andas (kan ungen "klämma" på stora kroppspulsådern?!)
Ligger jag på sidan fuckar ischias ur.
Kissar gör jag mest hela tiden, också de sura uppstötningarna! Uäk. Novalucol-beroende, jajjamen!

Och idag var far min på mig om hur "tant" jag var och jadajadajada.
Jag försökte förklara att han inte har någon sägan pga att han aldrig vart gravid, men. Ja. Föräldrar tror alltid att de vet bäst IALLAFALL.

Åsså har vi matvägrar bus som verkligen matvägrar. Fram tills hon fick glass vid 18-tiden hade hon inte ätit något förutom en flaska välling till frukost och 4 glas mjölk.
Envisa unge, jag bryter ihop!
(Ja, hon fick en hel jävla halvliter sedan innan hon somnade).

Jaja, slut på bitterhet- imorgon börjar mitt födelsedagsfirande! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela