lilldjupas.blogg.se

Moffa Benk!

Publicerad 2013-04-29 22:56:38 i

Idag hade vi älskat besök i stan av min far med sambo och min farmor. Vi sprang runt på stan, blev bjudna på mat också fikade vi hos oss.
Det är så underbart att se Jamie och pappa, för mig är han nr1 (eller, ja, delad 1:a med Bus nu) och jag hoppas att hon kommer att älska honom lika mycket som jag gör.
Och han är så bra med henne eftersom hon är ganska precis som jag var!
Jag tycker otroligt bra om Annelie också, hon är så snäll, mysig och inte tramsig eller så. Bara helt bra liksom. Det känns tryggt på något sätt.
Det är en underbar känsla att ha en familj som jag litar på till 100% och jag vet att det är långt ifrån alla förunnat att ha det.
För att Jamie älskar mormorn och morbror Mattis och Anders är det inte heller någon tvekan om. Där får hon ju åka traktor också, väldigt många pluspoäng får de då, haha.

Just nu ligger jag och väntar på att Charlie ska somna och sluta sparka på blåsan och tortera ischias så jag också får sova en stund, samtidigt som jag lyssnar på min älskade Niclas som huttrar och ryser i sömnen. Han har feber och det värker lite i mig av att höra hur dåligt han sover.
Bus har sovit som en stock sedan 20.30 hon då det endast blev en 20 minuters tuppis i bilen idag. Fast. Ja, hon brukar ju somna vid 21 med 2 timmars tuppis också så..

Charlie har också detta sena-kvällar-beteende. Detta har de då INTE efter mig!

Imorgon ska vi grilla. Mysa. Förmodligen frysa.
Vad ska en annars göra på Valborg?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela